پس از گرفتن 43 روز طب چینی من 8 سال ادم ناپدید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پس از گرفتن 43 روز طب چینی من 8 سال ادم ناپدید

من حسین، پسر 16 ساله از پاکستان است، قبل از آمدن به اینجا من از ادم متناوب اندام تحتانی 8 سال رنج می برد، اما در حال حاضر آن را به لطف پزشکی جادویی چینی رفته است.
8 سال پیش، فشار خون به 120 / 80mmHg افزایش یافته است، ادم اندام تحتانی ظاهر شد. آزمون نشان داده شده است protein2 + من، خون مخفی 1+، اما عملکرد کلیه من طبیعی است. از آن به بعد، وضعیت بیماری من به روز بدتر روز رفت.
5 سال پیش، کراتینین سرم من افزایش یافته به 276umol / L.
2 سال پیش، کراتینین سرم من افزایش یافته به 853umol / L، پس من باید به دیالیز.
با 2 سال دیالیز، وضعیت بیماری من هنوز هیچ هر گونه بهبود، بنابراین تصمیم گرفتم به دنبال درمان بیشتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
پس از آن، آزمون نشان داده هموگلوبین 104G من / L، پروتئین 3+، خون مخفی 1+، سرم کراتینین 869umol / L، BUN 16.1mmol / L.
پس از آن هم گزارش آزمون قلب من تا غمگین، من فکر کردم هیچ راه خوبی برای کنترل بیماری من هر بیشتر وجود دارد، اما کارشناسان در اینجا به من گفت که "بیش از حد نگران نباشید، شما می توانید بیماری خود را به زودی کنترل"
سپس، آنها به من داد برخی داروهای غربی برای از بین بردن فشار خون بالا، ادم، کم خونی و سایر علائم آشکار است. اما این است که این نقطه نیست، نکته این است که آنها به من ساخته شده یک برنامه درمانی که متشکل از Maikang مخلوط (اس 60ml / زمان، 3times / روز)، پا حمام درمانی (1time / روز)، بیماریهای دهان چینی و سم از بین بردن درمان (که جدیدترین درمان بیماری های کلیوی) است
پس از 43 روز درمان، وضعیت کلی من تا حد زیادی بهبود می کردم. آزمون نشان داده شده است که هموگلوبین من 125g به / L، فراز سطح کراتینین سرم به 480umolL، اسید اوریک 211umol / L، BUN 8.0mmol / L است. و من می دانم که من درمان راست کردم.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: